poniedziałek, 30 stycznia 2012

Odsiecz wiedeńska, 1683 r. - odsłona 7

            W dioramie nr 2, przedstawiającej atak wojsk sprzymierzonych na obóz turecki, chciałbym umieścić oprócz jazdy Rzeczypospolitej także kirasjerów cesarskich.







Oczywiście w zestawach plastikowych 1/72 próżno szukać gotowych wojsk Cesarstwa z końca XVII wieku. Zatem muszę sobie jakoś radzić. Postanowiłem zrobić je z kirasjerów epoki napoleońskiej.



 

I oto powstał pierwszy z nich (myślę, że nie wygląda to źle).











7 komentarzy:

  1. Ładnie się zapowiada. Skąd te ilustracje? Coś mam czuja że chyba nie są z epoki, acz mogę się mylić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilustracje z jakiegoś forum Total war. Raczej nie pochodzą z epoki, ale fajnie namalowane:)

      Usuń
    2. Kreska wygląda na XIX wiek ;) Jutro mam sesję ze skanerem, bo muszę zeskanować to i owo, podeśle Ci więc kilku cesarskich.

      Usuń
    3. OOO!!! Bardzo chętnie jak coś masz to podeślij, dzięki.

      Usuń
    4. Pamiętam o cesarskich tylko nie miałem czasu się pobawić skanerem niestety. Mam jednak zapisane w kalendarzu na poniedziałek :)

      Usuń
    5. Nie ma sprawy, nie pali się. Dzięki.

      Usuń
  2. ... always good: you are allowed to continue !!!

    OdpowiedzUsuń